Administrare blocuri

Noi, le facem viața clienților noștri cât mai ușoară și mai confortabilă

Administrare Blocuri si Asociatii de Proprietari

Asociaţiile de Proprietari cauta un cost redus si doar serviciile strict necesare, de o calitate cat mai buna. Noi, cei de la TopAdmin reusim sa obtinem acest lucru printr-o comunicare buna cu proprietarii, membrii Comitetului Executiv, si Presedintele, pentru o buna administrare a imobilului si cunoastere in detaliu a problemelor cu care se confrunta asociatia. Majoritatea administratorilor de blocuri nu sunt din pacate foarte priceputi si au probleme destul de mari cu realizarea situatiilor contabile, fapt ce poate duce la amenzi usturatoare, ce vor trebui achitate de catre asociatia de proprietari. Datorita pregatirii si experientei noastre, in momentul preluarii situatiei contabile a blocului vom asigura o contabilitate corecta, sigura si transparenta.

Administrare financiara: contabilitate, casierie

Daca ne alegeti pentru acest serviciu, vom asigura profesionalism si transparenta. Documentele pentru contabilitate si casierie vor fi intocmite cu responsabilitate si seriozitate.

Contabilitatea

  • Contabilitate in partida simpla, realizata cu aplicatii specializate
  • Realizarea listelor de plata a intretinerii conform cu legile in vigoare;
  • Realizarea registrelor (inventar, pentru fondul de reparatii, pentru fondul de rulment, pentru sumele speciale, pentru fondul de penalizari, si alte formulare pentru contabilitate, conform ordinului ministrului economiei şi finantelor;
  • Calculul si incasarea penalizarilor conform cu reglementarile legale si cu regulamentul stabilit in Adunarea Generala;
  • Realizarea situatiei pentru elementele de activ si pasiv si depunerea acestora semestrial la Primarie conform legii nr.230/2007;
  • Realizarea si depunerea declaratiilor fiscale la Administratia financiara;
  • Intocmirea statelor de plata pentru angajatii asociatiei de proprietari;
  • Realizarea si depunerea declaratiilor pentru contributiile la asigurarile sociale pentru angajatii asociatiei;
  • Plata contributiilor si a impozitelor pentru angajatii asociatiei de proprietari;
  • Depunerea declaratiilor fiscale online pentru angajati;
  • Plata facturilor catre furnizori;
  • Prezentarea documentelor pentru verificarea financiar-contabila la cererea Comitetului Executiv;

Casieria

Incasarea cotelor de contributie a proprietarilor la cheltuielile Asociatiei de Proprietari si a tuturor veniturilor din alte surse.

Administrarea tehnica

  • Verificarea periodica a instalatiilor si remedierea eventualelor defectiuni si eliminarea pierderilor datorate acestora;
  • Verificarea periodica a fiecarui imobil pentru a identifica eventuale defectiuni ce duc la pierderi, sau la distrugeri in celelalte imobile;
  • Analizarea atenta a ofertelor de la furnizorii de bunuri si servicii pentru a o alege pe aceea cu cel mai bun raport calitate-pret in urma deciziei Comitetului Executiv al Asociatiei;
  • Achizitionarea materialelor necesare pentru reparatiile partilor comune;
  • Supravegherea si receptia lucrarilor de intretinere si reparatii realizate de furnizorii contractati;
  • Verificarea si calculul consumului conform cu indexul contoarelor de apartament;
  • Verificarea facturarii corecte pentru energia electrica, termica, apa, conform indexului contoarelor de bloc;
  • Verificarea activitatii angajatilor Asociatiei de Proprietari care asigura curatenia si paza imobilului;
  • Asigurarea reparatiilor necesare in spatiile comune: inlocuirea becurilor, a intrerupatoarelor, etc.

Cenzorat

Va oferim servicii de cenzorat pentru Asociatia de Proprietari ce asigura o buna colaborare intre proprietari si conducerea Asociatiei;

Verificarea documentelor intocmite de administrator pentru a asigura transparenta si observarea posibilelor erori de calcul.

Audit

  • Sumele incasate, a platile realizate, soldurile si sumele disponibile;
  • Verificarea inregistrarilor in contabilitate si a completarii registrelor cerute de lege;
  • Urmarirea calculului cotelor la intretinere si a penalitatilor;
  • Verificarea legalitatii folosirii fondurilor necesare

Curatenia

Aceasta este cu siguranta foarte importanta pentru proprietari. TopAdmin va asigura colaborarea cu firme specializate in serviciile de curatenie in spatiile comune (hol, garaj, scari, spatii tehnice si aleile blocului). Curatenia blocului include:

  • Program de 5 zile / saptamana
  • Maturarea si spalarea zilnica in holul de intrare, in lifturi si aleea blocului
  • Spalarea saptamanala a usilor liftului
  • Spalarea saptamanala a geamurilor de la intrarea in scara
  • Stergerea balustradelor de 2 ori pe saptamana
  • Maturarea si spalarea scarilor de 2 ori pe saptamana
  • Spalarea europubelelor de 2 ori pe luna
  • Curatenia in gradina blocului
  • Desfundarea tubulaturii de gunoi
  • Curatarea spatiului ghenei de gunoi pentru fiecare etaj
  • Stergerea prafului si a panzelor de paianjen
  • Dezapezirea aleii de acces a blocului
  • Curatenia generala de Paste si Craciun

Contract și condiții de administrare blocuri

Deoarece vrem să venim în întâmpinarea dvs, vă stăm la dispoziție cu orice sfat vă putem fi de ajutor și vă garantăm flexibilitatea noastră în încheierea contractului de administrare, astfel încât condițiile acestuia să se muleze perfect dorințelor dvs!

Pentru a se putea încheia un contract de administrare blocuri între societatea noastră și asociația dvs de proprietari, este necesar ca blocul dvs să fie situat in București sau zonele apropiate și ca adunarea generală a asociației dvs să aprobe hotărârea de încheiere a contractului.

Documente utile pentru administrarea imobilelor

Fie că doriți să faceți o cerere către asociația dvs de proprietari sau aveți nevoie de un model al procesului verbal al adunării generale, fie doriți să consultați anumite norme metodologice sau să vă puneți la punct cu legislația în vigoare, toate aceste documente utile le găsiți în pagina special creată pentru acestea.

Totodată, vă invităm să contribuiţi la crearea acestei pagini cu modele de acte, formulare, contracte şi alte documente utile dvs – trimițându-ne o cerere cu documentul pe care doriți să-l găsiți în această secțiune.

Înfiinţare / Transformare Asociaţie de Proprietari

Asociația de proprietari este forma juridică de organizare și de reprezentare a intereselor comune ale proprietarilor unui condominiu, cu personalitate juridică, nonprofit, înființată în condițiile prevăzute de lege.

Asociațiile de proprietari se constituie prin hotărârea a cel puțin jumătate plus unu din numărul proprietarilor apartamentelor și spațiilor cu altă destinație decât cea de locuință din cadrul unui condominiu.

Vă stăm la dispoziție pentru înființarea sau transformarea unei asociații de proprietari, nu trebuie decît să ne contactați!

Obligaţiile unui administrator de bloc

Administratorul de bloc, persoana fizică sau juridică ce îndeplinește această funcție, trebuie să prezinte garanții morale și garanții materiale stabilite în condițiile legii, să aibă capacitate profesională, să fie bun gospodar și să nu aibă cazier.

Aflaţi mai multe despre obligaţiile unui administrator de bloc în pagina de întrebări şi răspunsuri.